سه شنبه , تیر ۴ ۱۳۹۸

چگونه طراحی سایت منجر به انفجار سقف درآمد و سود میشود

  

چگونه طراحی سایت منجر به انفجار سقف درآمد و سود میشود

امروزه با گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش اینترنت در زندگی روزمره انسانها ،شرکتها و سازمان ها شاهد شکل‌گیری نسل جدیدی از ابزارهای اینترنتی ، طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو سایت  هستیم که امکانات بیشتری را برای مذاکره، معامله ، خرید و فروش ، گفتگو و به طور کلی ارتباط دوسویه فراهم آورده است. تبلیغات اینترنتی ، در کنار تبلیغات گرافیکی چاپی  مانند طراحی کاتالوگ و بروشور ، طراحی بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی ، طراحی انواع تبلیغات گرافیکی چاپی نقش مهمی در افزایش سود و کسب مشتریان بیشتر برای یک سازمان دارد. یکی از راه های افزایش درآمد و انفجار سقف سود یک شرکت بهره گیری از طراحی سایت و فروش اینترنتی از طریق فروشگاه آنلاین و شبکه های اجتماعی میباشد

اینترنت، وبسایت ها ،شبکه‌های اجتماعی به عنوان مهم‌ترین مصداق این امر، به محلی برای حضور اقشار مختلف جامعه و مکان تبادل آرا و افکار و خدمات و محصولات تبدیل شده اند .که موجب افزایش سود ، درآمد و فروش یک شرکت میگردد.یکی از روش­های مطرح در بازاریابی امروزی، بازاریابی در اینترنت ، وب سایت و  شبکه‌های اجتماعی است؛ اینترنت فضایی است که به سرعت رشد کرده و ساختار ارتباط بین فردی جامعه را دستخوش تغییر نموده است. شبکه‌های اجتماعی ، فروشگاه های اینترنتی ، و طراحی سایت باکیفیت ، در صورت داشتن کاربران متعدد و فعال بستری مناسب جهت بازاریابی و تبلیغات برای محصولات مختلف می‌باشد و می تواند تعداد مخاطبان ، میزان فروش و سودآوری شرکت و وفاداری مشتریان را افزایش دهد

 

 

طراحی سایت و تبلیغات شبکه های اجتماعی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نوآوری در صنایع و کسب و کارهای مختلف ، رقابت بین شرکت­ها و سازمانها روز به روز شدت گرفته و بر خلاف روش­های سنتی و قدیمی رایج، در بررسی موقعیت و موفقیت شرکت­ها، سخن از سهم مشتری به جای سهم بازار است، اغلب شرکت­ها دریافته­اند که بقا و حیات آنها درگرو داشتن مشتریان وفادار است نه صرفا مشتریان راضی یا خشنود. رضایت، خرید مجدد و وفاداری، مفاهیمی هستند که در ادبیات بازاریابی به عنوان متغیرهای مهم بررسی می­شوند. با توجه به مباحث بالا و تاکید روز افزون بر مقوله رضایت مشتری نسبت به شرکت­ها و سازمان­ها و تغییرات محیطی شکل گرفته، شرکت­ها می­بایست خود را همگام با این تحولات پیش برند و نسبت به تغییرات، به روز و کارآمد باشند؛ یکی از مهمترین راهکارها، استفاده ازطراحی سایت ، تبلیغات  شبکه­های اجتماعی، فعال سازی فروشگاه آنلاین  برای ایجاد توجه، علاقه، تمایل، خرید، درگیری و در نهایت رضایت و وفاداری و تعهد حاصل از آن در مشتری می­باشد، مشتریانی که برای شرکت­ها منفعت فراوانی دارند.از این رو افزایش سرمایه­گذاری شرکت­ها در رسانه­های آنلاین و وب سایت ها  به واقعیت تبدیل شده است .

بهترین  نوع تبلیغات آنلاین

علاوه بر تبلیغات گرافیکی چاپی مانند کاتالوگ ها ، تراکت ها ، بیلبورد ، بنرهای تبلیغاتی  و… مشارکت در اینترنت ، کسب و کارهای آنلاین و شبکه های اجتماعی می­تواند به صورت منفعل یا فعال باشد. شرکت های  فعال نهادهایی  هستد که با دیگران تعامل می کنند و در مقابل آنها کسانی هستند که فعالیتی در اینترنت و فروش اینترنتی ، تمایل به طراحی فروشگاه اینترنتی ، سئو و بهینه سازی سایت ندارند و حتی به ندرت مطالب به اشتراک گذاشته شده در صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی را مطالعه و پیگیری می­کنند. شرکتهای منفعل، مطالب را از نظر می­گذرانند اما به ندرت درگیر در فعالیت­های اجتماعی آنلاین و خدمات کسب و کار اینترنتی می­شوند. چنین مواردی اعضای توریست­های فضای مجازی ، تازه واردها و یا سواران رایگان نامیده می­شوند .از آنجا که ترافیک و افزایش بازدید سایت ، فروشگاه اینترنتی و  صفحات شرکت و شبکه های اجتماعی یک سازمان بسیار مهم است، اگر این صفحات شامل تعداد زیادی از اعضا باشد (اعضای فعال و غیر فعال) احتمالا موفق و سودآور عمل خواهد کرد. با این حال، تعداد اعضا و بازدیدکننده در یک صفحه یا سایت نشان دهنده موفقیت آن نیست و دلیل این است که امکان دارد اکثریت اعضا به فعالیت­های صفحه کمک نکنند و در عوض، تمایل آنها به سمت اهداف خود و صرفا استفاده از مزایای صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی مانند تخفیف ها باشد .

 

 

امروزه اظهارنظرهای آنلاین و مشارکت در شبکه های اجتماعی ، طراحی سایت پربازدید ، تبلیغات اینترنتی به عنوان یکی از شیوه‌های تبلیغات دهان به دهان اینترنتی به دو دلیل محبوبیت آن رو به رشد است. دلیل اول اینکه بیشتر اعضا تمایل دارند از تجربه خود برای راهنمایی دیگران و مشاوره دادن به آن‌ها در مورد کالاها و خدمات استفاده کنند مثلا در یک سایت یا فروشگاه اینترنتی نمونه هایی از درج تجربه مشتری از محصول و رضایت و یا عدم رضایت وی را مطالعه کرده اید. بعضی از محرک‌ها باعث ایجاد چنین رفتارهایی می‌شود که عبارتند از: تمایل به تعامل اجتماعی، محرک‌های مادی، نوع‌دوستی و تمایل به خودافزایی . دلیل دوم برای محبوبیت نظرات آنلاین این است که تعداد زیادی از اعضا از چنین نظراتی به عنوان منابع مهم اطلاعاتی استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان داده است که یک سوم از کاربران اینترنتی از نظرات و ارزیابی‌های سایر اعضا در مورد محصولات و برندها در وب‌سایت‌ها و صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی بازدید می‌کنند. تحقیقات همچنین نشان می‌دهد نزدیک به ۷۰ درصد از اعضا قبل از خرید محصولات با دیگران مشورت می‌کنند یا به مشاهده نظرات و ارزیابی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان می‌پردازند. نظرات و تحلیل‌های آنلاین می‌تواند نظر و نگرش مصرف‌کننده نسبت به محصول را شکل دهد و در نهایت بر فروش تاثیر بگذارد. شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از شیوه‌های تبلیغات اینترنتی مانند فیس­بوک (با رفتارهایی مانند لایک کردن و پیام گذاشتن و اشتراک‌گذاری) و یا یوتیوب (با لایک کردن و آنلایک کردن) کاربران را به بیان نظرات و احساسات قادر می‌سازد

 

اهمیت طراحی سایت

موارد یاد شده تنها بخش کوچکی از اهمیت و تاثیرات تبلیغات در اینترنت ، وب سایت ها و شبکه های اجتماعی میباشد.

هرگز نمیتوان از نقش و سهم اینترنت ، طراحی سایت ، بهینه سازی وبسایت  و سئو ، تبلیغات شبکه های اجتماعی در سودآوری و افزایش فروش و کسب سهم از بازار بیشتر برای سازمان ها و شرکت ها چشم پوشی کرد. ارتباط مداوم و ۲۴ ساعته با جامعه وسیعی از مشتریان ، این امکان را به هر نوع کسب و کاری خواهد داد تا با حفظ مشتریان سابق ، مخاطبان حدید  و مشتریان بالقوه ای را در اختیار خود بگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات مرتبط با بازاریابی ، تبلیغات ، طراحی گرافیکی ، تبلیغات اینترنتی و آنلاین میتوایند به وب سایت طراحی تبلیغات سپیدگرافیک به آدرس www.sepidgraphic.com  مراجعه و سایر مطالب مربوطه را مطالعه بفرمایید . سایر خدمات ما در زمینه های تبلیغات گرافیکی شامل موارد ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی لوگو ، طراحی ست اداری ، طراحی بیلبورد تبلیغاتی ، طراحی قالب گرافیکی سایت و.. میباشد

 


A4 ( 468×60 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

قالب وردپرس